Heres.ee veebipoe üld- ja tellimistingimused (edaspidi Üldtingimused).


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo.

Käesolevad Heres Eesti OÜ (edaspidi Müüja) veebipoe üld- ja tellimistingimused (edaspidi Üldtingimused) kehtivad kõigi isikute suhtes, kes kasutavad veebipoodi www.heres.ee (edaspidi Veebipood), tellivad Veebipoest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides Veebipoest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu (edaspidi Müügileping).

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel/tellimisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Osta/tellida saab kaupu mille juures on link „Lisa ostukorvi“. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, kättetoimetamise viisist, kauba mõõtudest ja kaalust. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel ning suuremate kaupade puhul eraldi kokkuleppe alusel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures (lisaküsimuste korral saab ostja edastada need Müüja e-posti aadressile info@heres.ee või kasutada online klienditeenindust).

Üldtingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Üldtingimustega põhjalikult tutvunud ning nendega nõustunud.

Kauba hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne hinnamuutust, siis rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

 

Kaupade tellimine, tellimuse vormistamine.

 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi (kasutades linki „Lisa ostukorvi“). Ostukorvis olevate kaupade kogust on võimalik enne tellimuse vormistamist ja kaupade eest tasumist muuta.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad – sisestada ostja kontaktandmed ja tarneaadress, ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Ostja kinnitab, et on Üldtingimustega põhjalikult tutvunud ning kinnitab Üldtingimustega nõustumise. tehes märge („linnuke“) Üldtingimuste juures.

Ostukorvis kuvatakse tellitava kauba loetelu ja kogused ning tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay.

Veebipoes kasutatav valuuta on EUR.

Leping jõustub ja tellimus loetakse kinnitatuks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole (või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest).

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Tellimuse esitamine ei tähenda automaatset kauba broneerimist.

Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik sest sellest sõltub tellitud kaupade häireteta kohaletoimetamine.

Müüja müüb kaupu lähtudes tootjapoolsest kogusest pakendis. Veebipoes on kuvatud kaupade miinimum ostukogus mis sõltub kauba tootjapoolsest pakendist (näide: kui klaase on pakendis 6, siis on miinimum ostukoguseks 6tk. Samuti saab tellimuse kogust sel juhul suurendada 6tk kaupa.).

 

Peale tellimuse vormistamist ja makse teostamist saadab Veebipood Ostjale tellimuse kinnituse ja arve.

 

Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Väljaspool Eestit tellitud kaupade osas on vaja sõlmida Veebipoega kaupade saatmise osas eraldi kokkulepe.

Tellitud kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile või väljastatkse Veebipoe väljastuspunktis aadressil Pirni 12, Tallinn.

Tarne teostamise osas teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel sisestatud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba kättetoimetamine toimub vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele tarnetingimustele.

Ostja sisestab tellimuse vormistamise korrektsed kontaktandmed vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kaupade kohaletoimetamisel. Müüja ja müüja koostööpartner (transpordiettevõte) ei vastuta viivituse või tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud Ostja poolt sisestatud andmete ebatäpsusest.

Kaup anatkse üle vaid Ostjale saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ning saatelehe allkirjastamist kohustub Ostja hoolikalt kontrollima kauba pakendit ning tuvastama võimalikud defektid. Katkise pakendi korral on Ostjal võimalik keelduda kauba vastuvõtmisest. Katkise pakendi korral peab Ostja tegema vastava märke kauba saatelehele ning teavitama sellest Veebipoodi e-kirja teel.

Kolmandatele isikutele antakse kaup üle vaid vastava volituse olemasolul. Müüja võib volitada kauba kättetoimetamiseks ja üleandmiseks kolmandaid isikuid (s.h. kasutada kullerteenust).

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama Võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke (s.h. määrdumine), on Veebipoel õigus ühepoolselt alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplektsuses nagu Ostjale väljastamise hetkel. Kaup mis saabub Ostjale osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba üleandmisel Ostjale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Ostja pakendi avama seda kahjustamata. Kauba küljes olevad kaupa kahjustuste eest kaitsvad pakkevahendid (pehmendused, kaitsekiled, turvaelemendid jne) mis ei taksita kaubaga tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@heres.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Tagastusõigus ei kehti kaupadele mis on valmistatud Ostja isiklikke vajadusi arvestades (erimõõdus ja/või eridisainiga tooted jne).

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates pretensiooni e-kirja teel aadressile info@heres.ee . Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, s.h. mitte kasutama puudustega kaupa kui võib eeldada, et kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

Eelpoolkirjeldatud pretensioonide esitamise õigus kehtiv vaid füüsilisest isikust tarbijale (mitte juriidilistele isikutele).

Seadmetele kehtib garantii ja pretensiooni esitamise õigus vaid juhul kui seadme(d) on paigaldatud Veebipoe pool volitatud, vastava pädevusega spetsialist.

Veebipoe täpsemate kehtivate garantiitingimustega saab tutvuda siin. Üldtingimustega nõustumisel kinnitab Ostja, et on tutvunud ka Veebipoe kehtivate garantiitingimustega ning nõustub nendega.

Veebipood ei vastuta Ostja süül toimunud kauba halvenemise/kahjustumise eest ning puuduste eest mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel ja/või kauba normaalse kulumise eest tavakasutuse korral. Ostja ei vastuta profikasutuses kasutatavate toodete defektide eest kui tegemist pole profikasutusse mõeldud toodetega.

Hilisemate probleemise lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, saateleht, leping, seadmete puhul seerianumber jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Veebipoest. Ilma kauba päritolu tõendamata võib Veebipood jätta pretensiooni lahendamata.

Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudustega kaup. Müüja ja Ostja sõlmivad puudustega kauba hooldus- ja/või remonttööde kokkuleppe. Osade kaupade/puuduste korral võib olla vajalik saata kaup diagnostikasse või ekspertiisi. Juhul kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudus on tekkinud Ostja süül, siis tasub ekspertiisiga seonduvad kulud (s.h. ekspertiisi saatmisega seosnduv transpordikulu) Ostja.

Kaubaga seotud puuduste lahendamisel lähtutakse Veebipoe pretensioonide esitamise tingimustest ja Veebipoe garantiitingimustest mis on müügilepingu ja Üldtingimuste lahutamatud osad ning Ostja on eelpoolnimetatud tingimustega nõustunud Üldtingimustega nõustumisega.

 

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood lähtub Ostja isikuandmete kasutamisel Isikuandmete kasutamise tngimustest millega on võimalik tutvuda siin. Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@heres.ee . Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Muud tingimused

 

Veebipoes olevad pildid toodetest on illustratiivse tähendusega.

 

Veebipood jätab endale õiguse loobuda tellimuse täitmisest kui inimliku eksituse tulemusena või tehnilistest probleemidest tingituna on mõne kauba Veebipoes kuvatud hind oluliselt madalam kui tavapärane hind analoogstetel kaupadel.

Heres Eesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Heres Eesti OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.